Dymbëdhjetë fakte filmike që vetëm fansat më të zjarrtë të filmave i dinë

Dymbëdhjetë fakte filmike që vetëm fansat më të zjarrtë të filmave i dinë

Shumë njerëz nuk mund të imagjinojnë jetën e tyre pa filma, por vetëm fansat më të zjarrtë i dinë të vërtetat, veçoritë e punës, momentet qesharake dhe sekretet e tjera të vogla dhe të mëdha të filmave.

Për shembull, filmi i parë 3D ndonjëherë u xhirua në vitin 1922, një qen i quajtur Indiana ishte prototipi i Chewbaccës dhe ka një film që kurrë nuk do ta shohim, pasi nuk do të publikohet deri në vitin 2115.

Më poshtë mund të gjeni disa fakte interesante të filmave që ndoshta nuk i keni ditur.

Paratë e filmave nuk lejohen të jenë shumë reale

Ky rregull ndryshon nga një vend në tjetrin. Për shembull, në ShBA, paratë e rreme duhet të jenë të njëanshme. Madhësia gjithashtu nuk mund të jetë e njëjtë me paratë reale: paratë mund të jenë më pak se 75% ose më shumë se 150% të madhësisë së një fature reale.

Rreziqet për të prodhuar para që janë shumë reale janë demonstruar gjatë filmimit të filmit të vitit 2001, “Rush Hour 2” në Vegas. Disa njerëz u përpoqën të shpenzonin paratë e rreme që kapën pas skenës së një shpërthimi në një kazino.

Ka një kupë Starbucks të dukshme në çdo skenë të “Fight Club”.

Ky nuk ishte vetëm një shembull i vendosjes së produktit, por ishte gjithashtu një aluzion se ka pasur shumë dyqane kafeje ‘Starbucks’ në Los Anxhelos. Prodhuesit e filmave nuk kishin asgjë kundër kafesë të ‘Starbucks’, ata vetëm donin ta kontrollonin këtë kompani të suksesshme. Ndërkohë, ‘Starbucks’ u njohën me skenarin dhe i lejuan ta përdorin markën në këtë mënyrë.

Shumica e filmave amerikanë të bërë para vitit 1929 janë humbur përgjithmonë. Filmi i parë 3D në botë është në mesin e tyre

Sipas Fondacionit Film të Martin Scorsese (një organizatë jofitimprurëse e dedikuar për ruajtjen e filmit dhe ekspozitën e kinemasë së restauruar dhe klasike), 90% e filmave të bërë para vitit 1929 humbën përgjithmonë. Dhe filmi i parë 3D në botë, “The Power of Love”, është në këtë listë të filmave të humbur. Në foton e mësipërme, ju mund të shihni një xhirim nga filmi. Është e vetmja gjë që ne kemi arritur të ruajmë.

Filmi u bë në vitin 1922 me ndihmën e formatit stereoskopik 2-kamera, 2-projektorë Fairall-Elder. Filmi shfrytëzonte sistemin e anaglyfit të kuq dhe të gjelbër për përvojën 3D dhe gjithashtu i dha audiencës mundësinë për të parë një nga dy përfundimet e ndryshme të filmit duke shikuar vetëm në lente të kuqe ose jeshile të syzeve, varësisht nëse shikuesi donte të shihte një fund të lumtur apo tragjik. Fatkeqësisht, të dyja versionet supozohen të jenë të humbura.

Ka një bindje se çmimi i Akademisë quhet ‘Oscar’, sepse fundi i pasmë i statujës i kujton aktores Bette Davis bashkëshortin e saj

Çmimi “Oscar” mori emrin në vitin 1939. Para vitit 1939, të gjithë fituesit merrnin një statujë të paidentifikuar. Përse u emërua “Oscar”? Ka disa teori që i përgjigjen kësaj pyetjeje. Sipas të parit, emri është dhënë në nder të burrit të Bette Davis (ju mund ta shihni atë në foto.) Bette pohoi se e quajti atë “Oscar” sepse fundi i pasmë i statujës i kujtoi asaj burrin e saj, Harmon Oscar Nelson, kur doli nga dushi në mëngjes.

Sipas një versioni tjetër, ish-bibliotekarja e Akademisë dhe drejtoresha ekzekutive më vonë, Margaret Herrick hodhi vështrimin në statujë dhe tha: “Është xhaxhai im Oscar!” Në të vërtetë, Oscar Pierce ishte kushëri i dytë i Margaretit, jo xhaxhai i saj.

Versioni i tretë pretendon se statuja mori emrin e saj falë kolumnistit Sidney Skolsky, i cili u lodh nga të shkruarit rreth “statujës së arit të akademisë” dhe vendosi t’i jepte një emër. Kjo teori nuk konsiderohet e sinqertë që kur Walt Disney përmendi “Oscar” në vitin 1934, një vit para se artikulli i Skolsky-it të ishte botuar.

Një person i vërtetë frymëzoi DreamWorks për të krijuar imazhin e Shrek

Maurice Tillet, i njohur edhe si “The French Angel”, ishte prototipi i Shrekut. Ai lindi në vitin 1903 në Rusi. Në moshën 17-vjeçare, ai vuri re ënjtje në trupin e tij dhe u diagnostikua me një sëmundje të rrallë, duke rezultuar në rritje të kockave. Djali kishte një pamje tërheqëse, prandaj ai u quajt “Engjëlli”. Për më tepër, dihet se ai mund të flasë së paku 16 gjuhë të huaja.

Ilustrimet origjinale të Shrek-ut nga Stein nuk i bënin krahasime Tillet-it, por versioni i fundit i DreamWorks e bëri.

Në kinema, ka një term të quajtur “skenar idiot”

Termi “skenar idiot” vjen nga kritika letrare. Skenari idiot është “një skenar që mbahet në lëvizje vetëm për shkak të faktit se të gjithë të përfshirët janë idiotë dhe ku historia do të ishte ndryshe nëse nuk do të ishte kështu”. Damon Knight, një shkrimtar shkencor dhe krijues i termit, tha:” Komploti i idiotit të dytë është një komplot në të cilin jo vetëm regjisorët, por të gjithë në shoqërinë duhet të jenë një klasë idiotësh, ose historia nuk mund të ndodhë”.

Shoqëria Amerikane për Parandalimin e Mizorisë ndaj Kafshëve ishte kundër Shpërblimit Shawshank për shkak të një krimbi

Në film, ekziston një skenë ku kafsha e vetme e filmit, një zog, ushqehet me një krimb që gjendet në pjatën e personazhit kryesor.

Shoqëria Amerikane për Parandalimin e Mizorisë ndaj Kafshëve u tha filmave se ata mund të përdorin vetëm një krimb tashmë të vdekur që vdiq nga shkaqe natyrore. Përkundër faktit që zogjtë e egër zakonisht nuk presin derisa krimbat të vdesin për t’i ngrënë ato, tashmë u gjet gjethja e vdekur dhe u zëvendësua e vërteta.

Ndërkohë, disa njerëz kujdesen për kafshët që nuk ekzistojnë më. Për shembull, disa individë mendojnë se Steven Spielberg krijoi “Jurassic Park” duke përdorur dinosaurët e vërtetë dhe madje “vrau” disa prej tyre.

16-vjeçarja Judy Garland u detyrua të mohojë dhe të pijë duhan, kështu që ajo nuk do të fitonte peshë gjatë xhirimit të “The Wizard of Oz”

Për fat të keq, kjo ishte një gjë normale për Hollywoodin në atë kohë. Studiuesit e filmave përdorën për të shfrytëzuar aktorët dhe për të kontrolluar jetën e tyre (nga dieta e tyre në punët e tyre personale). Judy Garland kishte shumë peshë, por studioja donte që ajo të ishte më e hollë, kështu që ajo filloi të hante vetëm një tas të vogël supe në ditë.

Ajo u detyrua gjithashtu të pinte duhan për të shtypur oreksin e saj dhe sipas kujtimeve të saj, Garland, dhe aktorë të tjerë të rinj u detyruan të merrnin amfetaminë për t’i mbajtur ata të zgjuar, kështu që studiot mund të bënin më shumë filma. Pas ditës së tyre të punës, ata u dërguan në spitalin e studios, ku ata duhej të merrnin barbituratet në mënyrë që të binin në gjumë para ditës tjetër të punës.

Të gjitha këto gjëra prekën shëndetin dhe pamjen e aktores dhe ishin ndoshta arsyeja pse ajo vdiq shumë shpejt.

Qeni George Lucas u quajt Indiana dhe ishte prototipi i Chewbaccës

George Lucas tha: “Kam pasur një Malamute Alaskan kur unë po shkruaja skenarin e filmit. Një qen shumë i ëmbël, gjithmonë do të ulej pranë meje kur të shkruaja. Dhe kur unë do ta përzëja, ai do të ulej në ulësen e përparme. Një Malamute është një qen shumë i madh, më i madh se një qenie njerëzore, dhe me shumë flokë.

Natyrisht, Indiana gjithashtu u bë burimi i emrit të Indiana Jones.

Benedict Cumberbatch është i lidhur me krijuesin e Sherlock Holmes, Sir Arthur Conan Doyle

Arthur Conan Doyle krijoi një karakter që u zhvillua më vonë nga i afërmi i tij i largët. Benedict Cumberbatch dhe Sir Arthur kanë një paraardhës – Gjoni i Gaunt, Duka i parë i Lancasterit, i treti nga 5 djemtë e mbijetuar të Mbretit Edward III të Anglisë që jetuan në shekullin e 14-të. Gjoni i Gaunt ishte gjyshi i 15-të i Doyle dhe gjyshi i 17-të i Cumberbatch-it.

Për më tepër, Benedikti luajti edhe rolin e Richard III me të cilin ai është i lidhur, sipas gjenealogjistëve në Universitetin e Leicester. Ai gjithashtu ka lidhje më të tërthortë me Mbretëreshën Elizabeta II dhe Lady Jane Grey përmes paraardhësve të tjerë në trungun e tij familjar.

Megjithëse Marilyn Monroe konsiderohej të ishte një vajzë me përmasa të veçanta, disa gra nuk mund të përshtateshin në rrobat e saj

Monroe ishte shtatzënë në një nga filmat e saj (për fat të keq, të gjitha shtatëzanitë e saj përfunduan në një abort), prandaj ajo peshonte pak më shumë.

Dokumentacioni në dispozicion verifikon dimensionet e Marilyn: 36-24-34. Le të pranojmë se këto numra nuk janë as afër përmasave të mëdha. Rrobat e Marylin shiten në ankand dhe shfaqen në muze duke provuar faktin se ajo nuk ishte aq e madhe.

Robert Rodriguez dhe John Malkovich krijuan një film që do të dalë në vitin 2115

Slogani i filmit thotë: “Filmi që nuk do ta shihni kurrë”. Është një fakt i trishtuar, por i vërtetë: asnjëri që është gjallë tani nuk do ta shohë këtë film fantashkencë. Por pse 100 vjet? Filmi u krijua në bashkëpunim me një kompani që i përket Rémy Martin, një firmë franceze që prodhon dhe shet konjak. Duhen rreth 100 vjet për një shishe të Konjaku Louis XIII për t’u lëshuar konsumatorëve. Filmi do të dalë më 18 nëntor 2115, në të njëjtën ditë kur konjaku do të dalë në shitje.

Skenari është një sekret i mbajtur ngushtë, por ka tri tema ngacmuese: Rikthimi, Natyra dhe Ardhmëria. Ata nuk tregojnë asnjë skenë nga filmi, por përshkruajnë tri skenarë të mundshëm të së ardhmes. 1000 mysafirë nga e gjithë bota, duke përfshirë Malkovich dhe Rodriguez, kanë marrë një palë bileta ftesë të bëra prej metali për premierën, të cilën ata mund t’ia dorëzojnë pasardhësve të tyre. /Telegrafi/

TAGS