Ngjarje e rëndë: 36 vjeçarja pëson djegje të shkallës së lartë

Ngjarje e rëndë: 36 vjeçarja pëson djegje të shkallës së lartë

36 vjeçarja, Rebecca Rogers pësoi një aksident me furrën e saj të gazit.

Ish- modelja nga Wilmington ishte plagosur në muajin gusht dhe kjo e ka bërë të vuajë tër jetën.

 Flames engulfed the mum-of-two's legs and feet below her knees

Ajo kaloi një javë në kujdesin intensiv duke luftuar për jetën e saj, përpara se të bënte dëmtime të shumta të lëkurës për të zëvendësuar indin e saj të vdekur.

 Rebecca was engulfed by a fireball as she attempted to clean the grill

Ish-modelja thotë se ajo ndjen çdo ditë dhimbje ngacmuese dhe mjekët pretendojnë se do të kalojë një vit para se të shërohet plotësisht.

 Rebecca needed skin grafts after being left with first and second degree burns

Zonja Rogers ishte në një apartament të një miku kur shpërtheu furra e gazit.Ajo vendosi të ndihmojë në pastrimin e skarës që ata kishin përdorur, e cila ishte e vendosur në oborrin e kompleksit të apartamenteve.

Rogers hapi kapakun e furrës dhe një top i zjarrit papritmas goditi fytyrën dhe dorezën.

TAGS